Stemming Tweede Kamer der Staten-Generaal. Richard Simson. (11 maart 2026)

 

Vandaag heeft de Tweede Kamer in grote meerderheid gestemd tegen de volgende vijf moties:

1) Stop het vervolgen van artsen die tijdens de Coronaperiode offlabel Ivermectine en Hydroxychloroquine hebben voorgeschreven. Afgewezen

2) Zorg ervoor dat Lareb data aanlevert voor onderzoek naar de kwaliteit van de coronavaccinregistraties. Afgewezen

3) Stop met het vervolgen van artsen die van mening zijn dat er geen verband is tussen klimaatverandering en gezondheidsproblemen. Afgewezen

4) Erken dat de zogenaamde “wetenschappelijke consensus” niet automatisch ook de waarheid is, zeker als dissidente stemmen worden onderdrukt. Afgewezen

5) Erken dat er geen verband is tussen klimaatverandering en gezondheidsproblemen. Afgewezen

Maar er hoeft niks in de doofpot gestopt te worden hoor …ben je gek. Links en rechts vallen mensen om met hartklachten en als je er op wijst dat het flink is gestegen na het nemen van de prikjes dan doen ze net alsof jij persoonlijk die hartklachten hebt veroorzaakt. Elke dag weer ben ik blij dat ik me niet heb laten pushen met deze onzin. Waar ik vroeger als vraagbaak werd gezien om bepaalde medische zaken was dat opeens in die tijd obsolete en had een minister stijf van de coke met een lerarenopleiding opeens meer kennis dan ik.

En ik zie het soms aan sommige haatreacties die ik krijg, dat men denkt dat ik puur een sportleraar ben… Ik doe dat buiten mijn normale werk om en 99% van jullie kent mijn achtergrond niet.

Ik wist in ieder geval genoeg over de PCR-test dat wat ze in de media zeiden , dit absoluut er niet voor gebruikt kon worden.

En toen was ik wakker…. ik stuitte op leugen na leugen na leugen en gelukkig luisterde mijn familie wel naar mij. Ik zie gezonde mensen om mij heen met turbokanker, hartklachten en uitval symptomen … dingen waar ze daarvoor nooit last van hebben gehad… Maar dan boos tegen mij doen en anderen als je ze op de statistieken wijst die aangeven dat dit een exces is op wat er voor was.

Maar nee hoor nog steeds afvragen van… “Naja hoe kan het nu dat zo’n jong persoon opeens kanker heeft” en dan zich beledigd voelen als je vraagt.”Oh wat een slecht nieuws, was deze persoon gevaccineerd”… Alsof je een pincode van iemand vraagt ofzo.

Zo ontsteld zijn mensen er dan over, maar in de tijd dat de prikken werden uitgedeeld, deelde iedereen trots op Facebook en Instagram dat ze een prikje hadden genomen en waren er dansjes bij aan het doen. Maar nu is het taboe als je er naar vraagt.

Gek hoor…dan weet je zelf ook dat het hele narratief van de overheid niet klopt… maar goed het is een struisvogel techniek die mensen willen hanteren… Bang voor de waarheid… Je ziet het met Gaza, met corona, met Oekraine etc etc… De enige keer dat het publiek de waarheid zag en in opstand kwam was tijdens de Vietnam oorlog en sindsdien mogen journalisten in Amerika niet mee op missies zoals bij Vietnam, want toen werd er ongefilterd verslag geleverd.

Nu is de media zo corrupt als het maar zijn kan en gebruikt oude foto’s uit andere oorlogen, gebruiken acteurs om een scène na te bootsen etc etc… We leven in 1 groot toneelstuk… en jij bent een onderdeel van het decor.

 

Vergelijkbare berichten