NIET VLIEGEN VOOR GEVACCINEERDEN

Door Seneca

26 mei 2021

De luchtvaartmaatschappijen werkten ijverig samen met overheden en het internationale coronadictatuurteam om het vaccinatiepaspoort te promoten met de slogan ‘no jab, no fly’. En dat werkte want de angstige en goedgelovige deugburgers lieten zich snel als proefkonijn misbruiken om maar op vakantie te kunnen gaan’.  Een beproefde stok-en-wortel methode zou je zeggen maar er kwam een kink in de kabel.

Op dit moment hebben de vliegtuigmaatschappijen overleg over de gevaccineerde klanten en het levensgrote risico dat zij hebben op bloedklonters ten gevolg van het experimentele m-RNA serum.  De policy is al vele jaren zo dat mensen met een verhoogd risico op bloedklontering alleen onder strikte supervisie mogen vliegen. Het is aanbevolen dat deze personen bij voorkeur niet vliegen tenzij in het geval van een levensbedreigende situatie.

Op een bepaalde hoogte heb je een groter risico op complicaties, een beroerte, trombose of hartaanval als je daar gevoelig(er) voor bent. We hebben nu informatie die bevestigt dat iedereen die de prik krijgt (ongeacht welk merk), stollings- en bloedingsproblemen heeft als een van de belangrijkste reacties. Deze reacties zijn allemaal vergelijkbaar met de bestaande restricties op dit gebied.

De vliegmaatschappijen bespreken nu hun aansprakelijkheid en wat ze met de gevaccineerden moeten doen, aangezien ze niet mogen vliegen omdat dit een gezondheidsrisico is. Deze discussies zijn nog maar net begonnen maar het ziet er naar uit dat iedereen die gevaccineerd is, niet mag vliegen. De ongevaccineerden kunnen daarentegen rustig instappen.

De vliegtuigmaatschappijen voelen zich dus flink in het pak genaaid door deze gang van zaken. Hun markt voor zakelijk en vakantievliegen krimpt met dit gegeven aanzienlijk. Dit grote verlies – na de lockdown-debacles – is gecreëerd door iemand anders. Die iemand is ook verantwoordelijk voor het schenden van mensenrechten, overtreden van de Neurenberger Code en het vernietigen van de economie.

Als de vliegtuigmaatschappijen willen overleven, zullen ze gerechtelijke stappen moeten ondernemen tegen diegene die hen dit oplegden. Dit betekend dat ze personen en organisaties gaan noemen en hen verantwoordelijk stellen voor de enorme schade die er geleden is en gaat worden door hun handelen.

Bron: www.vrijspreker.nl (vrijheidsnieuws).

Loading